Videos TV & Movies Channels Community
Groups People Forums Blog

Kurusagi

""you are only as strong as you make yourself""


Profile URL (Permalink):

(Link to this page from the web or in an email)


Send a Message
Block
Add as Friend
Invite to Group

4 Friends
Comments (12)
Would you like to comment?
Sign Up for a free account or Log In if you are already a member.


DondonSF2
DondonSF2 | Videos (31) | Channels (2) | Favorites (26) |
Friends (124)

yeah I'll be sure to check those out once I get everything back up

Posted 13 years ago


DondonSF2
DondonSF2 | Videos (31) | Channels (2) | Favorites (26) |
Friends (124)

didn't I tell y'all to quit callin me them damn names!

Posted 13 years ago


DondonSF2
DondonSF2 | Videos (31) | Channels (2) | Favorites (26) |
Friends (124)

I won't be on yahoo for a while cause I got no pc but I'll call Jason tomorrow

Posted 13 years ago


DondonSF2
DondonSF2 | Videos (31) | Channels (2) | Favorites (26) |
Friends (124)

well most of the time im on MSN but I guess I can get on Yahoo more,usually no one else is on though

Posted 13 years ago


DondonSF2
DondonSF2 | Videos (31) | Channels (2) | Favorites (26) |
Friends (124)

man im hella pissed,my damn account was deleted today

Posted 13 years ago

Kurusagi’s Details
Name:
Andrew

Birthdate:
October 28

Gender:
Male

Location:
Fairfield, California
UNITED STATES

Member Since:
14 years ago

Last Login:
12 years ago

Published Videos:
0

Average Rating:

Channels:

Subscribers:
8

About Kurusagi
My Website:


About Me:

I'm a laid back person kinda that likes to kick it with friends and do whatever so I'm not bored out of my mind.


Interests:

Just ask and I'll be glad to tell you.


Television:

Simpsons King of the Hill Cowboy Bebop CSI and a whole crap load of other shows.


Movies:

Akira, Matrix 1 & 3, 300, Princess Mononoke, Ghost in the Shell, pretty much any action movie and some of the drama movies and whatever else interests me.


Music:

Pretty much any 70's - 90's rock like Black Sabbath Judas Priest AC/DC Ozzy Rammstein and other stuff like that.


Kurusagi’s Groups
1 Group

Copyright © 2008 Veoh Networks, Inc.  |  Terms of Use  |  Copyright  |  Privacy Policy