Videos TV & Movies Channels Community
Groups People Forums Blog

yummyoranges

"Who's gonna make my decisions if I can't make'em on my own? Who the hell is gonna believe me if I don't believe in myself? Who's gonna be there forever if it ain't gonna be me?"


Profile URL (Permalink):

(Link to this page from the web or in an email)


Send a Message
Block
Add as Friend
Invite to Group

52 Friends
Comments (174)
Would you like to comment?
Sign Up for a free account or Log In if you are already a member.


llliwasda
llliwasda | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (21) |
Friends (21)

hi how r u doing long time no see =]

Posted 12 years ago


JUSTAGOTH
JUSTAGOTH | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (19) |
Friends (374)

whatever proud freak..!! XDDDDDD anyway how's school going? damn it's tough this year.... I have only one cat as a pet....but a huge cat..!! XDD what about you??

Posted 12 years ago


DarcyFoy
DarcyFoy | Videos (3) | Channels (1) | Favorites (124) |
Friends (51)

Hi ^^ Sorry. I wrote so much time not back Xx (there's so many to do X_X") Woah? You read 400 hours? Puh o.O Thats very much. Yeah.. I missed the schooltime ;_;.. *sob* Hm at the moment I don't do anything.. But I want! But there is no one, who let me work for him T___T" *die*.. Ah~ no I don't feel good. But I hope you have a nice time? Feel you well~? I hope so ^^

Posted 12 years ago


fallenangel56
fallenangel56 | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (33) |
Friends (399)

O.o NONE!!!

Posted 12 years ago


simplyasianlovley
simplyasianlovley | Videos (35) | Channels (3) | Favorites (159)

haha no its cool i wouldnt envy myself lol if that makes any sense...uhh well this kid in my grade has brought weapons in to school but its in his belt buckle like a knife and like a ninja throwing circle thingerr but its hard to explain but hes like one of my best friends and hes not the type to bring weapons to school lol its hard to explain!

Posted 12 years ago

yummyoranges’s Details
Name:
Alex

Gender:
Male

Location:
somewhere in this universe....I think
SWEDEN

Member Since:
12 years ago

Last Login:
10 years ago

Published Videos:
0

Average Rating:

Channels:

Subscribers:
56

About yummyoranges
My Website:


About Me:

I like math, physics and such stuff, and anime of course...If you wanna know something else just message


Interests:

to exercise in any way, girls, watch anime such as Bleach, Naruto, Death note, Full metal alchemist...


Television:

I own a computer...


Movies:

I like pretty much everything, Jackie Chan has made some awesome movies...


Music:

3 days grace, Sr 71, Sum 41 etc


Copyright © 2008 Veoh Networks, Inc.  |  Terms of Use  |  Copyright  |  Privacy Policy