Videos TV & Movies Channels Community
Groups People Forums Blog

XxsheshexX

"*~gotta hav hope~*"


Profile URL (Permalink):

(Link to this page from the web or in an email)


Send a Message
Block
Add as Friend
Invite to Group

35 Friends
Comments (35)
Would you like to comment?
Sign Up for a free account or Log In if you are already a member.


newton1991
newton1991 | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (1) |
Friends (326)

Hi,how are u?

Posted 12 years ago


unknowngen
unknowngen | Videos (0) | Channels (1) | Favorites (26) |
Friends (57)

nice back ground is it from an anime by any chance???

Posted 12 years ago


CaptainZaraki
CaptainZaraki | Videos (3) | Channels (2) | Favorites (46) |
Friends (1284)

haha thnx and yeah that guy is from bleach

Posted 12 years ago


SacredWind
SacredWind | Videos (0) | Channels (9) | Favorites (64) |
Friends (309)

The characters are the same as your bg =P They're from the anime called Negima!?

Posted 12 years ago


SacredWind
SacredWind | Videos (0) | Channels (9) | Favorites (64) |
Friends (309)

Hey, wanna be friends? Awesome BG btw!! ^^

Posted 12 years ago

XxsheshexX’s Details
Name:
Sherly

Birthdate:
January 6, 1992

Gender:
Female

Location:
UNITED STATES

Member Since:
13 years ago

Last Login:
12 years ago

Published Videos:
0

Average Rating:

Channels:

Subscribers:
54

About XxsheshexX
My Website:

i gotta myspace. if u want it, just ask. email


About Me:

hey! i wanna say thankyou 2 every1 who post animes. I plan 2 watch & buy as many as i can in my life time. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ I also hope 2 one day make my own AMVs cuz i hav no idea how. i LOVE all kindsa shows and dnt mind xpressin my thoughts bout dem n wuld luv 2 here ure thoughts too X) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ im interested in animes of all kinds but more of da romance, adventourous & or fighting. n i lov da kinds where da main characters go into another world. any info on animes lik dat plz tell n i'll request some too! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ i hav otha stuff i like like candy, sweets, drawin, music dancin...and otha stuff. dnt wanna keeep on blabbin. heehee X)


Interests:

~~~QUESTION 4 ANYONE~~~ is ther any links wher i can find backgrounds 4 veoh?


Television:

~~~WARNING!!!~~~~ i just wanted 2 say, if u dont want da endings of any eps revealed to u, dont watch suma da episodes dat r posted. but go'head & watch da AMVs. =)


Movies:

um...alot of em


Music:

R&B, gospel, soft rock, some hip hip, Reggae, Kompa, some classical,n lots mor


XxsheshexX’s Favorites
 |  6  Videos  |  View All »

Copyright © 2008 Veoh Networks, Inc.  |  Terms of Use  |  Copyright  |  Privacy Policy