Videos TV & Movies Channels Community
Groups People Forums Blog

FateStayNightz

"I hate my brother xXMangekyouXx!!! "


Profile URL (Permalink):

(Link to this page from the web or in an email)


Send a Message
Block
Add as Friend
Invite to Group

20 Friends
Comments (42)
Would you like to comment?
Sign Up for a free account or Log In if you are already a member.


wtf2random
wtf2random | Videos (3) | Channels (0) | Favorites (87) |
Friends (462)

hey how u doin?? love ur pic and background Fate stay night is great! wanna be friends??

Posted 13 years ago


crazymagic08
crazymagic08 | Videos (24) | Channels (1) | Favorites (160) |
Friends (615)

hi. can we be friends?

Posted 13 years ago


freakgal17
freakgal17 | Videos (0) | Channels (4) | Favorites (19) |
Friends (151)

hey i like ur bg and dp and im glad u remember ur pw i do that a lot so i have to write them down lol funny thing is i can remember lots of stupid things like men r 6 time more like to be hit by lightning lol anyways ive been good just been at school *gag* but yeah how have u been? :D

Posted 13 years ago


xXMangekyouXx
xXMangekyouXx | Videos (1) | Channels (2) | Favorites (21) |
Friends (198)

Hey sis! When r ya going to try to talk to Nicole about me. >.<......she can't keep ignoring me forever ya know. And why did u two ignore me when i needed a drive home!!! I had to walk back home from football practice and it was raining!!!!!!

Posted 13 years ago


RandomAnime
RandomAnime | Videos (0) | Channels (0) | Favorites (18) |
Friends (57)

heh thanks and sure why not

Posted 13 years ago

FateStayNightz’s Details
Name:
Leenai

Birthdate:
November 18

Gender:
Female

Location:
Chicago!!!, IL
UNITED STATES

Member Since:
13 years ago

Last Login:
12 years ago

Published Videos:
0

Average Rating:

Channels:

Subscribers:
24

About FateStayNightz
My Website:


About Me:

srry pplz. i lost my pw. i have not logged in for a long time. T_T. tho i am back now...,..if ne1 wants to know about me. just ask. I am 5'6. I have long brown hair. Lots of guys always hits on me, and my brothers friends always comes over at my house. I like to cheerlead and dance. Im not too much of a singer, tho i love to sing anywhere. I like mexican and italian food. I seriously hate ppl who like to show off.


Interests:

ANIME!!, guys(single now), manga, and maybe football


Television:

....i dont believe it, tho i might be watching History Channel more or so often >.<........and anything anime :P


Movies:

IDK! I've seen too much :P


Music:

Anything that rocks!!! :P


FateStayNightz’s Favorites
 |  11  Videos  |  View All »

Copyright © 2008 Veoh Networks, Inc.  |  Terms of Use  |  Copyright  |  Privacy Policy